Jumaat, 26 Mei 2017

Luka Cepat Sembuh Dengan Shaklee



Borak2 pengalaman pantang.

Sentuh bab berbengkung.

Pengalaman anak pertama berbengkung tapi kadang culas. Bukan apa pakai bengkung.
Bengkungnya naik atas sampai ke pinggang hahaha.


Kekonon nak dapat bentuk asal sebelum mengandung. Dengan dukacitanya tak dapat. Badan bam2 juga perut boroi. Lari semua alignment. Bukan itu sahaja badan makin bam2. Pelaburan beli set berpantang yg viral waktu itu pon tak berhasil. Set berpantangnya tak efektif untuk saya waktu itu. Bising mak saya labur set pantang dekat RM400 tapi tak digunakan semua.


Jadi anak ke 2 belajar daripada kegagalan tiada set pantang yang mahal2 hanya set afiat je bawah RM100. Selain itu saya meneruskan makan vitamin sedia ada yang saya amalkan sebelum mengandung lagi. Vitamin ini juga saya makan semasa mengandung dan berpantang. Jadi saya tak mengeluarkan modal sangat tinggi untuk set pantang. Orang dok riki2 set pantang saya santai sahaja dengan berpantang tanpa bengkung.

Hasilnya badan saya lebih ramping terbentuk kalah berpantang anak pertama. Pantang dengan santai tanpa stress. Luka pembedahan czer menegak tu cepat baik. Biasa kawan2 kata ambil masa nak baik. Kecutan rahim tu yang sangat best dlm pantang kurang 7hari rahim saya dah mengecut hasil baby bam2 menyusu. Tapi ni saya sangat rasa syukur Allah bagi saya nikmat menyusukan anak. Dlm pantang tawaran susu amat baik sehingga perlu pinjam pam. Ada masalah bengkak susu. Suami on the spot beli pam susu. Mulanya saya tak yakin dapat menyusui anak saya kerana ada pengalaman tak dapat susui anak langsung semasa anak pertama dulu. Walapun dah pelbagao cara saya usaha saya tak dapat rezeki susukan kakak Tina :(.


Sebenarnya banyak pengalaman manis berpantang anak ke2 suami pon banyak tolong. Saya nak pantang 100hari pon dia setuju. Next time kita bagi dia pantang tengok 150hari tanpa diskaun hahahahaha.



Dyan Health Care
COD: Melaka & Nagoya, Aichi, Jepun
Postage:Seluruh Malaysia dan Jepun
Contact:+60172215006
+8180-5100-9381 (whatsApp, line,telegram)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp
FB:dyanhealthcare2u
Intagram:dyanhealthcare



#setpantangshaklee
#esp
#vitac
#vitalea
#bcomplex
#alfalfacomplex
#omegaguard
#ostematrix
#trillionaireEmpire
#dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan