Selasa, 10 Januari 2017

Mengantuk semasa proses DETOX SHAKLEE

Antara proses penyembuhan semasa detox..


Mengantuk sangat...


Lepas isya je mata saya akan berat sangat seperti ada lesung badan memaksa saya untuk berehat secara semulajadi...lama dah saya tak tengok movie berita dan program di tv..saya nak merehatkan badan selepas makan vitamin kalsium ostematrix,vitamin cantik kulit vita e dan kadang2 akan telan herblax untuk detox sebelum tidur...


Akan tetapi yang bestnya...saya bangun awal..badan rasa segar..


Siang bersemangat kerja bersungguh-sungguh..


Tapi kesian lagi suami saya jika saya detox dia pasti tak menang tangan kerana perlu jaga baby ummi khalsom yang semakin aktif nak belajar macam2 waktu malam ajar akak tina buat homework, semak apa dia belajar hari2, tak apa abg 7hari je...lepas ni kita bantu hihihi..


Semenjak saya dah kerja ni memang lagi tak menang tangan nak capai buat semua serentak..saya perlu sub kerja kepada suami..contoh iron baju kakak Tina hari2...iron baju saya dan suami saya akan buat stok seminggu selepas ni...bermula lah episod saya buka pusat spa saunaπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…


Suka juga tu iron baju boleh detox keluar peluh...dok Malaysia je boleh keluar peluh selalu hihih..di Jepun tunggu musim panas ya baru ketibas(ketiak basah) huhuhuhu😝😝😝😝


Kena menghayati dan mensyukuri apa yang ada...


#jiwaperlukuatnaklaluisemuaini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan