Sabtu, 10 September 2016

Rawatan Sampingan Alergi Kulit Bayi


Anak anda mengalami masalah alahan kulit?

Jika ya kita senasib.

Anak saya baru 7 bulan mengalami alahan pada gigitan serangan terutamanya nyamuk.

Akibat gigitan nyamuk kulit anak saya mengalami kesan kelepuran,melecur,berair,dan merebak ke tempat lain.

Saya telah pergi ke 2buah klinik untuk dapatkan rawatan. Akibat daripada ubat salah satu klinik tidak berkesan.

Saya mencuba menggunakan mandian Basic H dan sapu Herbal Blend pada permukaan kulit yang ada masalah alergi.

Alhamdulilah dengan berusaha secara berterusan. Kulit anak saya menampakkan perubahan. Alahannya semakin kering.

Saya hanya berusaha & tawakal.

Allah juga yang menyembuhkan.

Nak cuba juga ikhtiar cara saya boleh hubungi saya.

SID


#sayajualsahklee
#esp6free1

Dyan Health Care
SID:Melaka & Jepun
Contact: +8180-5100-9381 (whatsApp/Telegram/Line)
Blog:http://dyan-health-care.blogspot.jp/
PM:http://www.facebook.com/messages/dyanhealthcare2u
Instagram:dyanhealthcare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan